MLM Tekstylia
ul. Parkowa 7
62-604 Dobrów
Kontakt telefoniczny: +48 694807890
Kontakt mailowy: sklepmlm@epoczta.home.pl
Częste pytania
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z wybranej przez Ciebie formy płatności wybranej i dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska GLS,
- InPost 24/7.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczy wartość 300 PLN - koszta wysyłki są po naszej stronie, czyli koszt dostawy dla Klienta = 0 zł
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
Wybór należy do Ciebie :)))
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Przykro nam, ale nie prowadzimy sprzedaży z odbiorem własnym :(
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz dodatkowo opcję"Chcę fakturę" i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 694807890.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. Najlepszą opcją jest telefon do nas +48 694807890
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sporządzić wraz z kurierem "Protokół szkody" i skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 694807890.
W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji, informacje na ten temat znajdziesz w zakładce "Reklamacje i zwroty".
Pamiętaj, że zawsze można zadzwonić do nas +48 694807890 - chętnie odpowiemy
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością oraz posiadać dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura).